Oh nu har man legat på latsidan igen.

Med bloggandet ursäkta alla fanz, läsare och haters.

Iallafall den tredje tävlingen gick sådär för mig men var fantastiskt roligt att vara med. Det var en trevlig dag med massa roliga lyft och lyftare. Det är en märklig skara folk och det är väldigt charmigt att lyssna på deras tugg. Stämningen är alltid hög.

För övrigt har hälsan varit sådär senaste veckan, förkylning i kombination med monster PMS betyder en och annan dum jävel har fått sig en åthutning och jag har missat ett och annat trevligt arrangemang.

Trodde kanske jag var bättre idag och bestämde mig efter tävlingen ta en liten löprunda. Det har gjort matsmältningen alldeles katastrofal och nu mår jag helt jävla kasst. En väninna såg mig på min löptur och jag vill påstå att jag inte såg mager ut, utan snarare osminkad och det är en jävlig syn i min ålder.

Jag ska få en klänning med pippifåglar på av mamma och hon ska köpa några vettiga kläder som inte är skittråkiga. Alltså till sig själv inte mig men inga pippifåglar.

Pippifågel klänningen har jag varit kär i ett tag. Min kärlek är flyktig, förra veckan var jag kär i Sting. Jag är alltid lite kär i Rasmus Seebach. Idag är jag kär i 90-tals musik från England. Åh nostalgin. Åh en sur engelsk ung man med smala byxor och smutsig accent. Ohlala.

En längre pågående tankegång om chokladbakverk med frosting pågår även i mitt huvud, på någon månad har jag nu nästan maniskt varje dag funderat på hur gott det vore med choklad brownies med frosting. Men jag kan inte hitta rätt recept. Det måste vara RÄTT. Så det kan fylla det tomma ihåliga kalla hålet i mitt hjärta. Äh jag bara skoja självklart har jag inget hjärta! Måste hitta något nytt att baka.......

1 kommentar:

Marie sa...

detta är väl inte helt vad du är ute efter men det låter jävligt gott! http://www.tasteline.com/Recept/Fudgie