Det var den helgen...

Jo lite har jag piggnat till. Inte 100% men är nu 99% övertygad om att morgonträningen kommer att kunna genomföras. Vi är hoppfulla.

Assade mig ut i parken och läste en kokbok om hur man steker den perfekta crepen och en tramsig chicklit bok.  Det var skönt fast min picnic filt är av fleece och det blir lite varmt. Så köp ingen fleecesolfilt är mitt tips till massorna. Det blir liksom svettigt. Man skulle kunna ha en handduk ovan på filten men varför då ha filten undrar jag. Dessa problem.

Mamma min har köpt världens snyggaste handväska till mig. Ja så är det. Hon är i London och skickade ett MMS jag blev helt otroligt upphetsad av tanken på denna FANTASTISKA väska. Den är så snygg man svimmar. Verkligen SÅ MAN SVIMMAR. Åh jag älskar den redan av hela mitt hjärta.

Jag stoppade in ett par skor som luktade i frysen. För det har jag läst ska hjälpa. Det är inte sant vet jag nu.

Inga kommentarer: