The best laid plans.

Jag är skitförkyld. Jag hade massa roliga saker planerade för helgen men ligger hemma helt utslagen med feber, halsont och hosta. Jaha. Jag kommer på mig själv med att försöka komma upp med anledningar varför det hade varit ok att gå och träna. Men faktiskt är jag så sjuk att jag inte lyckas. Väldigt väldigt tråkigt.

Men jag har städat och donat. Hittat saker jag letat efter:

Mina extra nycklar
En kompresionstrumpa
Min nagelsax
50 DKK
160SEK
Mitt pass
Rosa Nike High Tops (Inga Converse behöver man nu)

Vad händer mer. Jo nej inte jättemycket eller kanske gör det det, men jag är rättså uppslukad av min egen sjukdoms status. Jag känner att det får vara nog nu och imorgon ska jag träna iallafall. Har inte tid att hatta runt med detta i all evighet.

Så idag ska jag börja gå in mina trendiga Nike skor och gå och lägga mig i parken med en bok. Sådan är min plan. Elsa är hos mormor och piggnar jag till tar jag en tur dit och tvättar lite kläder.

Piggnar jag till ännu mer springer jag 5 km. Det känns dock något osannolikt.






Inga kommentarer: