Så var det fredag igen.

Det har varit en bra träningsvecka hittils. Även kostmässigt. Men idag är min kropp arg. Var över på Danmarks besök tors-fre det var mysigt.

Kan påstå jag i stort sett förstår danska flytande nu, det är trevligt och min egen talade danska blir bättre och bättre.

Iallafall har jag bra koll på kosten och det är hälsosamt men idag är min kropp arg. Efter min 5km runda som gått fint och lätt på sistone kräktes jag. Hela dagen har det bubblat i magen och jag har huvudvärk som fan. Men så sprang jag iaf.

Det har ju tagit flera månader att bli större så jag vet ju det är orimligt att kunna rätta en 2-3 mån slarv på två veckor. Men jag hade gärna velat att man kunde det.

Hela helgen är det kurs i Landskrona så bor över hos föräldrarna. Imorgon blir det ankbröst till middag himla lyxigt det. Så en löprunda får det bli efter kursen imorgon.

Inga kommentarer: