Nya lyft nytt år.

En del dagar har gått på det nya året. Jag är fortfarande alarmerande tjock men stränga åtgärder är satta. Jag räknar med att börja se resultat av detta om en vecka eller så men det blir en bister vår på matfronten. Kroppen känns lite i ett chocktillstånd av det plötsliga hälsosamma. Elsa bantar också för hon har nämligen också blivit tjock.

Vet inte riktigt varför jag lät formen släppa såhär men det var nog maratonet som knäckte mig rätt bra.

Idag återvände jag till tyngdlyftningen och det gick förfärligt dåligt men om ett par veckor ska det nog ha vänt. Får vi hoppas. Verkligen.

Hittade en billig frusen hummer idag väldigt trevligt det.

Matmarodören som är dansk fortsätter sitt matmördande. Kom jag och tänka på nu huuu nyårsmaten, jag kan inte berätta om den idag men det var väldigt "intressant"

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer: