Julen är här?

Har faktiskt julpyntat, Frida har helt utdömt mitt julpynt men jag är faktiskt äldre så jag vet bäst.

Förra veckan satte jag eld på en påse hund mat när jag skulle tända en cigarett på spisen men tände fel "ring" satte eld på plastpåsen sen försökte släcka elden med handen. Panik = Överlevnad, nej inte i mitt fall. Brännskador.

Jag har ganska tråkigt.

Dansken är EN LÖGNARE när det kommer till mat. I ingen värld räknas äggröra med gamla frusna grönsaker som "Paella". Förutom då i Danmark. Inte konstigt han är smal. Han kan inte laga mat och den maten han lagar kan ingen normal människa leva på tur jag behöver banta.

Om man går på en julefrukost och sedan mår lite dåligt dagen efter och behöver kräkas ska man inte göra det i världens minsta toalett på Nörrebro. Då måste man nämligen ha dörren öppen för att kunna böja sig över toaletten. Det hade ju varit ganska pinsamt, för någon om det hade hänt dem. Tur att jag är ordentlig och inte gjorde detta naken...

Förövrigt en grovmacka med sill på är INTE julmat.

Jag lekte med mitt likhår från Kina. Fin man blev. Det var lustigt.





Inga kommentarer: